cevap: penisden kan gelmesi

cevaplandibenim penisimden birkaç kez kan geldi bu ne demek oluyor?

cevap:

penisinizden durup dururken mi kan geliyor? ya da boşalma ya da idrarınızı yaparken mi? gelen kan miktarı hakkında daha detaylı bilgi verirseniz yardımcı olabiliriz.

Tagged with:
Cevaplar kategorisinde yayınlandı
15 comments on “cevap: penisden kan gelmesi
  1. mustafa diyor ki:

    penisimden boşalma anında sıvı acık renk kan ve koyu renk kan geldi her zaman değil

  2. hasan diyor ki:

    benden bşalmadı aa bi miktar kan geldi bunun sebebi ne olabilir arkadaşlar kısırlık belirtisi dediler

  3. teoman diyor ki:

    bundan 6 gün önce, kasıgımız sag tarafında agrılı bir şişlik oldu ve bir gün sonrada idrarımı yaparken yanma ve sızı meydana geldi. acaba bunun sebebi nedir ve yapmam gereken nedir ilgi ve alakanıza teşekkür ederim?

    • admin diyor ki:

      kasık yanındaki şişlik karın fıtığı olabilir. idrardaki yanma bir idrar yolu enfeksiyonunu düşündürür. En yakın sağlık kurumuna başvurarak gerekli muayene ve tetkikleri yaptırmanız bu teşhisleri doğrularsa tedaviniz planlanabilir.

  4. ahmet diyor ki:

    durup dururken penisimden kan geliyor.. 2 aydır bel soguklugum var igne oldum defalarca gecmedi.. acaba kötü bişeymi var.

    • admin diyor ki:

      detaylı bir muayene ve net bir teşhis için bir üroloji uzamnına müracaat ediniz. Sıkıntınızın ne olduğu ve tedavi planı tam olarak yapılmalı. Durup dururken penisten kan geliyor olması ciddi bir enfeksiyonu gösterir.

  5. mustafa diyor ki:

    merhaba 20 yaşında bir gencim sorunum şu öncelikle masturbasyon yaptıktan ve yıkandıktan sonranın yarını uyandıgımda iç çamaşırımda bir damla kan gördüm bu beni çok korkuttu genellşkle masturbasyonu da çok sık degil 3 günde bir yapıyorım bu bazen 2 gündede bi oluyo idrar yaparkende zorlanma yanma gibi iç bir zorlugumda olmadı boşalırkende hiç bir sorunla karşılaşmadım boşaldıktan bi7 8 saat sonra iç çamaşırımda kan gördüm lütfen beni bu konuda aydınlatmırsanız sevinirim

    • admin diyor ki:

      tahrişe bağlı böyle bir sorun yaşamış olabilirsiniz. Bu kanama idrar yolunuzdan gelmemiş de olabilir. Penis yüzeyinde veya o bölgedeki bir lezyondan kaynaklanmış olabilir.

  6. adsız diyor ki:

    mrhb ben 20 yaşında bir gencim yaklaşık 32 ün önce bi ilişkiye girdim prezervativ kullanmadım .32 gün sonra akşam saat 2200 da hiç haberim olmadn bi ıslaklık hissetiim gidip baktıığımda su gibi kan gelmişti acaba bunun sebebi ne?bilgi verirseniz sevinirim hiç bi şikayetim yok bel soukluu belirtilrinden falan hiç bi şey yok bu neden bole oldu acaba

    • admin diyor ki:

      net bir teşhisin konulabilmes için mutlaka tetkik etmek gerekir. İdrar ollarıyla iligili bir lezyon söz konusu olabileceği gibi tahriş de böyle bir kanmaya neden olabilir…

  7. adsız diyor ki:

    teşekkür ederim ilginiz için .yanii şöyle söyleyeyim benm hiç bi şikayrtim olmadı şimdide öncede sizin gibi bir doktora sordum oda aynı sizin gibi konuştuuu oda böbreklerde yADA idrar yollarından gelen bi şey olabileceğini soyledi .tekrar teşekküür ederim

  8. arda diyor ki:

    boşalma anında azbişe kangeldi sebebi nedir acaba

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 674 takipçiye katılın

